Beamteam

Het beamteam verzorgt en begeleidt het gebruik van de beamer in het kerkgebouw. Als team willen wij onze bijdrage leveren door de aanwezige techniek ter ondersteuning in te zetten.

Onze activiteiten bestaan voor het grootste deel uit het voorbereiden en verzorgen van de liturgiepresentaties tijdens de kerkdiensten. Deze zijn ook te vinden op deze site (menu: Evenementen\Kerkdiensten).
Daarnaast kan ook tijdens andere bijeenkomsten een beroep op het team gedaan worden. Organiseert u een bijeenkomst waarbij de beamer nodig is, schakel dan tijdig het beamteam in.

Voor vragen of het aanleveren van stukken voor het beamteam, zoals liturgie en ander materiaal voor presentaties, kan een e-mail naar adres van het team (beamteam@ngk-best.nl) gestuurd worden.

Presentaties

U kunt zelf presentaties aanleveren voor het gebruik op de beamer, hiervoor gelden de volgende richtlijnen:
  • De presentatie in de kerkzaal gebruiken we een resolutie van 1920 bij 1080 pixels (16:9 verhouding). Het heeft dus geen zin plaatjes groter dan deze resolutie te gebruiken.
  • De zaal is groot, waardoor tekst met een kleine lettertypegrootte niet leesbaar is. Gebruik bij voorkeur de huisstijl (zie hieronder).
  • Denk om duidelijk contrasterende kleuren; zo is wit op zwart goed leesbaar en wit op geel niet.

De huisstijl is hier te downloaden.