Heb je suggesties voor een nieuwe activiteit of voor het verbeteren van bestaande activiteiten?

Of ben je bereid om mee te helpen met de organisatie van het programma?

Meld het dan hieronder of bij

Meint Smit, 06-20740939, Aanmelden

Het lijkt ons erg leuk om elkaar na de zomervakantie weer te treffen en bij te praten én elkaar te inspireren voor het komende seizoen.
Graag organiseren we daarvoor voor de volwassenen een “walking dinner”. Het idee is dat iedere gang van de maaltijd op een ander adres bij gemeenteleden thuis wordt genuttigd en dat iedereen (die de mogelijkheid heeft) een gang kookt.
Voor de jeugd (leeftijd Connect) is er een barbecue en soos in de aanbouw van de kerk met daarna de Sing-in.

De tijdsindeling ziet er als volgt uit:

Voor de volwassenen:
16:45 uur             Voorgerecht Adres 1
18:00 uur             Hoofdgerecht Adres 2
19:15 uur             Nagerecht Kerk én mogelijkheid je te verdiepen in diverse activiteiten die dit najaar worden aangeboden.
19:45 uur             Sing-in Kerk
± 20:45 uur         Afsluiting en koffie

Tijdsindeling voor de jeugd:
Vanaf 16:45h: soos en barbecue in de aanbouw van de kerk.
19:45h: Sing-in Kerk
± 20:45 uur         Afsluiting en koffie

Ilse HerfstAanmelden

Activiteiten voor iedereen!
van 14:30 tot 19:00uur

• voetbal 10+, in sporthal de Zevensprong
  • spelletjesconcours 8+
  • knutselfeest 4+
  • boswandeling
  • American Party vanaf 17:00 uur

Activiteiten voor iedereen!
van 14:30 tot 19:00uur

• Zaalvoetbal
  • Knutselfeest voor de kleintjes (tot 6 jaar)
  • Wandeltocht
  • Fietstocht
  • Spelletjesmiddag (alle leeftijden)
  • American Party vanaf 17:00 uur
Meint Smit, 06-20740939, Aanmelden
We willen ook deze keer het nieuwe jaar beginnen met een gezamenlijke gemeenteactiviteit en wel een walking dinner op zaterdag 3 februari.
We beginnen om 16:30 met het voorgerecht en om 17:30 met het hoofdgerecht. Beide gerechten worden bij gemeenteleden thuis geserveerd. Om 18:30 volgt het nagereacht dat in de kerk geserveerd wordt. Daarna is er koffie en gelegenheid om met elkaar te praten of een spelletje te doen (voor jong en oud). We sluiten de dag af met een sing-in:
16:30            Walking dinner – voorgerecht
17:30            Walking dinner - hoofdgerecht
18:30            Walking dinner - nagerecht in de kerk, met koffie en spelletjes toe
19:45            Sing in
20:30            Sluiting

Doelgroep:                 jongeren vanaf ongeveer 14 jaar

Voor de jongeren die nog geen belijdenis hebben gedaan is er catechisatie. Je leert er over de Bijbel en over belijdenis. Het doel is dat je weet wat je gelooft en ook echt gelooft wat je ervan weet.

De lessen zijn wekelijks, op maandag, dinsdag of woensdag, steeds van 18:45 tot 19:30. De locatie is afhankelijk van het aantal deelnemers. Daarnaast volgen een aantal jongeren alternatieve catechisatie, verzorgd door andere gemeenteleden. Mocht je daar behoefte aan hebben dan kun je contact opnemen met de predikant, je wijkouderling of de jeugdouderling.

ds. Kornelis Harmannij, Aanmelden

De meidengroep is voor meiden van 14-18 jaar. In dit creatieve project gaan we samen ontdekken ‘Wie jij bent en wat jou zo’n bijzonder mooi mens maakt’. We gaan in gesprek en daarna creatief aan de slag. We sluiten aan bij de wensen van de groep. Lijkt het je leuk om met andere meiden samen op ontdekkingstocht te gaan én leuke gezellige avonden te beleven, meld je dan snel aan! Als er voldoende aanmeldingen zijn kunnen we in het voorjaar van 2021 starten. Wil je als begeleider meehelpen? Meld je dan ook aan!

Ryanne van den Aker, Aanmelden