Muziek

Tien keer per jaar organiseren we op de 2e zaterdag van de maand in de grote kerkzaal een concert voor de bevolking van Best. We beginnen om 19.30 en het duurt ongeveer een uur. Daarna is er gelegenheid om koffie of thee te drinken. De muziek is in de regel klassiek of wereldmuziek zoals bijvoorbeeld Klezmer, maar ook hedendaagse componisten komen geregeld aan bod. De toegang is gratis. Wel is er een deurcollecte.
We ontvangen elke avond zo’n 100-200 mensen in de kerk en hebben af en toe uitschieters naar 500.
De bedoeling van deze concerten is heel basaal; aanwezig zijn in de Bestse gemeenschap, muziekgezelschappen een podium bieden en kunst ruimte geven.
We hebben voor de avonden zelf hulp nodig bij het organiseren: koffie schenken, de kerkzaal inrichten en techniek of optreden als gastvrouw of gastheer. Als je mee wilt helpen neem dan contact met

André Verschelling Aanmelden

De Resound avonden zijn gevuld met muziek en samenzang. Onder begeleiding van een band zal er voornamelijk hedendaagse christelijke muziek gespeeld worden. Bezoekers mogen zingen, luisteren, zitten, staan of dansen. Doe waar jij je prettig bij voelt! Naderhand zal er nog even tijd zijn om gezellig in laagdrempelige sfeer te kletsen en wat te drinken. Benieuwd? Voor verdere vragen mag je mailen naar sjoerd.jadegraaf@gmail.com of kan je een berichtje sturen naar onze Facebook pagina: ‘Resound - praise night’.

Wanneer is de volgende Resound avond? Momenteel ligt de organisatie van de avonden een tijdje stil. Voel jij je geroepen om hier nieuw leven in te blazen? Neem contact op, dan kijken we graag met je mee!

Sjoerd de Graaf, Aanmelden

Het gelegenheidskoor kan bij speciale gelegenheden een optreden verzorgen tijdens een kerkdienst.
Bijvoorbeeld met Kerst of Pasen. Op die momenten wordt enkele weken met het koor geoefend.
Iedereen die van zingen houdt is welkom. Het is handig als je een beetje van blad kunt zingen.
Soms wordt er van de koorleden gevraagd om de liederen thuis te oefenen en zijn er weinig gezamenlijke oefenmomenten.
Lijkt het je leuk om mee te doen in dit gelegenheidskoor, neem dan contact op. met

Hannie SonneveldAanmelden