Startactiviteit zaterdag 3 februari 2024

We willen ook deze keer het nieuwe jaar beginnen met een gezamenlijke gemeenteactiviteit en wel een walking dinner op zaterdag 3 februari.
We beginnen om 16:30 met het voorgerecht en om 17:30 met het hoofdgerecht. Beide gerechten worden door gemeenteleden voorbereid en bij hen thuis geserveerd. Om 18:30 volgt het nagerecht dat in de kerk geserveerd wordt. Daarna is er koffie en gelegenheid om met elkaar te praten of een spelletje te doen (voor jong en oud). We sluiten de dag af met een sing-in. Schrijf hem alvast in je agenda!

16:30            Walking dinner – voorgerecht
17:30            Walking dinner - hoofdgerecht
18:30            Walking dinner - nagerecht in de kerk, met koffie en spelletjes toe
19:45            Sing in
20:30            Sluiting

Aanmelden graag via het formulier hieronder. Aanmelden uiterlijk maandag 29 januari, maar liefst (veel) eerder. We maken de indeling 30 januari en sturen ‘m 31 januari rond.

Razor Host
Aanmelden startactiviteit
Schrijf je hier in voor de Lidwina Startactiviteit op zaterdag 3 februari!
Geef hieronder aan hoeveel gasten je thuis kunt ontvangen. Als je zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht kunt verzorgen, geef je dan voor beide op. Je wordt dan maar voor één gerecht ingedeeld, maar het geeft ons meer flexibiliteit voor de indeling. Als je geen gasten kunt ontvangen vul dan 0 in.
Voorgerecht:

Hoofdgerecht:

Nagerecht:

Geef hier je dieetwensen aan:

Geef hier aan of je vervoer nodig hebt:

Ruimte voor opmerkingen of suggesties: