Nieuwjaarsmiddag zaterdag 7 januari 2023

Op zaterdag 7 januari willen we het seizoen beginnen met een aantal activiteiten voor jong en oud. Voor de zaterdagmiddag staan er een viertal activiteiten op het programma.
Om 14:30 beginnen de volgende activiteiten:

• Een voetbalcompetitie voor iedereen vanaf 10 jaar. Het evenement vindt plaats in de gymzaal van de Zevensprong, Haktol 1 in Best. Je mag je individueel of met een team aanmelden.
  • Een spellenmiddag (in de kerk), waarin je je talenten kunt uitproberen met een aantal spellen die beschikbaar zijn gesteld door Ale Sytsma.
  • Een knutselfeest (in de kerk) voor alle creatieve talenten vanaf 4 jaar.
  • Om 15:00 begint er een wandeling van ongeveer een uur vanaf de kerk. Pas je kleding aan op het weer.

Na afloop van de activiteiten verwachten we iedereen in de Lidwinakerk en kunnen we de tijd tot het American Party-buffet vullen met praten onder het genot van een drankje en wat snacks.

Aansluitend houden we een American Party, waarvoor we iedereen vragen zelf iets mee te nemen, zodat we een ruime keuze aan verschillende hapjes hebben. Voor de drankjes wordt gezorgd.

Aanmelden graag via het formulier hieronder.

Razor Host
Nieuwjaarsmiddag
Schrijf je hier in voor de Lidwina Nieuwjaarsmiddag op zaterdag 7 januari.
Ik doe mee met:

American Party vanaf 17:00 uur

Ik neem zelf wat mee voor de American Party (niet veel meer dan je zelf op kunt)