Startactiviteit zaterdag 9 september 2023

Op zaterdag 9 september willen we het seizoen weer beginnen met een aantal activiteiten voor jong en oud. Voor de zaterdagmiddag staan er een vijftal activiteiten op het programma. Ze beginnen rond 15:00 uur.

1. Een fietstocht van 20-25 km voor iedereen vanaf 12 jaar. We starten bij de kerk.
  2. Een voetbalwedstrijd voor jongeren vanaf 12 jaar. Informatie over de locatie volgt nog.
  3. Een wandeltocht van ruim een uur in natuurgebied de Scheeken. We starten bij de Natuurpoort aan de Koppelstraat in Best (bij de kruising met de Ringweg, plan route).
  4. Een spellenmiddag (in de kerk), waarin je je talenten kunt uitproberen met een aantal spellen die beschikbaar zijn gesteld door ‘Pientere Puzzels’ van Ale Sytsma.
  5. Een knutselfeest (in de kerk) voor alle creatieve talenten vanaf 3 jaar.

Na afloop van deze activiteiten verwachten we iedereen in de Lidwinakerk en houden we een American Party, waarvoor we iedereen vragen zelf iets mee te nemen, zodat we een ruime keuze aan verschillende hapjes hebben. Aanvang ca 17:30. Neem niet veel meer mee dan je zelf op kunt. Voor de drankjes wordt gezorgd. De tijd tussen de activiteiten en het Party-buffet kun je vullen met praten onder het genot van een drankje en wat snacks.
We besluiten de dag met het zingen van enkele liederen/songs onder begeleiding van het combo.

Aanmelden graag via het formulier hieronder.

Razor Host
Aanmelden startactiviteit
Schrijf je hier in voor de Lidwina Startactiviteit op zaterdag 9 September!
Met dit formulier kun je een aantal personen aanmelden voor een aantal activiteiten. Correspondentie wordt alleen naar de contactpersoon gestuuurd.
Contactpersoon:
Geef hieronder in het vakje per activiteit aan hoeveel personen je aanmeldt: