Kerkproeverij 2019

Ga je met mij mee naar de kerk op zondag 29 september?

Ook in 2019 vindt Kerkproeverij weer plaats! Kerkproeverij is een mooie aanleiding om kennis te maken met de plek die voor ons zo waardevol is. Daarom nodigen we jou uit om te proeven van de stilte, de woorden uit de Bijbel, de gemeenschap en… de koffie. Kerkproeverij is dit jaar op zondag 29 september 2019.

Misschien heb je nog nooit een kerkdienst bijgewoond. Daarom willen we ervoor zorgen dat de dienst goed te volgen is voor mensen die niet gewend zijn aan een kerkdienst.
Alle leden van onze gemeente zijn gevraagd om op zondag 29 september iemand mee te nemen naar onze dienst. In dat weekend zetten kerken in het hele land de deuren open voor gasten in het kader van de landelijke campagne Kerkproeverij.

Zou het je wat lijken om een keer mee te gaan naar onze kerk? Wij vinden het in ieder geval leuk jou te ontmoeten!

Meer informatie over Kerkproeverij kun je lezen via www.kerkproeverij.nl. Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op via de contactpagina bovenaan deze pagina.